Cada dimarts i cada dijous després de fer la conversa del bon dia, ens dividim generalment
en dos grups:
- Un grup comença aprenent tot fent una activitat lúdica: dominó; Construir figures geomètriques; bingo de nombres de l’1 fins al 10; els bolos;...
- L’altre grup fa un altre tipus de feina més "acadèmica" que requereix de més concentració: una fitxa del bloc de matemàtiques o bé alguna fitxa relacionada amb el joc.
Un cop cada grup ha finalitzat l’activitat,
rotem de manera que qui aprenia tot jugant passa a fer una “feineta” i
viceversa.
Aquesta manera d’organitzar les activitats
matemàtiques a l’aula em permet a mi adaptar-me als diferents nivells que hi ha a l'aula i, per tant, atendre d’una forma més individualitzada
les necessitats tan variades que tenen els boixos i boixes.

A través de l'activitat lúdica, els boixos/es desenvolupen les seves capacitats
físiques, intel·lectuals i socioemocionals tot divertint-se:
- Exploren el món que els envolta;
- Experimenten i descobreixen la seva personalitat;
- Aprenen valors i normes tot relacionant-se positivament amb els demés;
- Interioritzen conceptes, amplien capacitats com l’atenció, la memòria o la creativitat; etc.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada