diumenge, 15 de març del 2015

LES LLENTIES...

Fa algunes setmanes vam fer una activitat molt divertida amb la que els boixos/es van quedar ben sorpresos!

Asseguts a l'espai on fem el bon dia, vaig ensenyar als boixos/es una llentia. Els boixos/es em miraven ben estranyats, altres m'explicaven que no els agradaven les llenties,...
Llavors, cada boix/a va anar agafant algunes llenties i vam iniciar una conversa sobre com eren aquestes mentre ho anàvem apuntant a la pissarra. Quina forma tenia? De quin color era? Era dura o tova?

Després, els vaig proposar posar una llentia dins un pot de vidre amb una mica de cotó humit. Els vaig explicar que al llarg dels dies ens l'aniríem mirant i aniríem observant si aquesta havia canviat...

La veritat és que les seves cares denotaven encara més sorpresa...
 





Finalment, van posar un nom al seu pot i van omplir una fitxeta tot dibuixant la llentia tal com era, tal com la veien a dins el pot.  

I a esperar....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada