dissabte, 25 d’abril del 2015

TITELLES!

El dijous va ser la festivitat de Sant Jordi,
com que ja havíem fet un punt de llibre vaig pensar que una altre bona manera de celebrar-ho era impregnar-nos d'històries i contes!!!

Feia temps que havia dit als nens/es que tenia una sorpresa preparada per a ells ja que a l'aula tenim el pot de les bones accions on al final del dia, si el transcurs del dia ha anat bé, hi posem un diamant (pedretes de colors) i ja en teníem vint i pico!!!!
Tots estaven ben intrigats i sempre em demanaven quina era la sorpresa....però tal com sempre els dic: Hem de tenir paciència i saber esperar! Les sorpreses no s'expliquen!! 

Així doncs, vaig preparar un teatre de titelles i els vaig explicar la història: "En Pelut va a la festa" . Evidentment, no tinc cap fotografia però us asseguro que ho van ben gaudir. Les seves cares eren tot un poema!!!!M'ho vaig passar bomba veient-los gaudir de la representació!

Després del teatre de titelles van fer una feineta sobre la història i, finalment, els vaig proposar inventar històries meravelloses!
Disposaven de varis escenaris i d'un plegat de personatges. Per parelles escollien quins personatges i quins escenaris desitjaven per a explicar una història ....
Tots es morien de ganes de participar i la veritat és que van sortir històries ben divertides: un cavall que anava en barca, una taula que parlava... Se'ns dubte, una forma genial de potenciar la imaginació, treballar el llenguatge oral i d'aprendre a decidir i organitzar-se per explicar la història per parelles tenint en compte a l'altre!

Mireu, mireu...



















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada